R:981020/0624Z @:NL3DAV.ZH.NLD.EU #:12225 [Leiderdorp] FBB7.00f $:25193_NL3TWE R:981021/0053Z @:NL3ZMR.ZH.NLD.EU #:19531 [Zoetermeer] FBB7.00g $:25193_NL3TWE R:981020/0805Z @:NL3LDM.ZH.NLD.EU #:12578 [Leidschendam] FBB7.00f R:981019/2126Z @:NL3RTD.ZH.NLD.EU #:17595 [Rotterdam-Noord] $:25193_NL3TWE R:981019/1503Z @:NL3TWT.OV.NLD.EU #:63804 [hoge hexel] FBB7.00g $:25193_NL3TWE R:981019/1007Z @:NL3RYS.OV.NLD.EU #:15509 [Rijssen] FBB7.00g $:25193_NL3TWE R:981019/0101Z @:NL3TWE.OV.NLD.EU #:25193 [Enschede] FBB7.00e $:25193_NL3TWE From: NL1DDD@NL3TWE.OV.NLD.EU To : ALL@NLD Hoi, Ik vraag me af hoe je een code 'invoert' op een kluis met een draaislot. Je ziet dat wel eens in films; 5 naar rechts, 18 naar links, 28 naar links, 7 naar rechts etc. In welke volgorde moet je dat dan doen? Stel je hem dan na elk cijfer weer op nul??? Waar ligt het referentiepunt? Of ga je bijvoorbeeld 5 naar rechts, en dan VANUIT 5 - 18 klikken naar links, enz. ? Of is het altijd om en om?? En dan weer vanuit nul? of vanuit het laatste cijfer ??? .. Ik wil dit weten omdat ik in het computerspel "LIGHTHOUSE" een dergelijke kluis moet openen. Misschien ken je deze adventure en weet je me te vertellen hoe die kluis open moet. Misschien heb je nog meer tips voor dit spel. GRAAG ! (maar niet teveel verklappen!) Grtx, Derk NL1DDD@NL3TWE