R:981020/0624Z @:NL3DAV.ZH.NLD.EU #:12225 [Leiderdorp] FBB7.00f $:25193_NL3TWE
R:981021/0053Z @:NL3ZMR.ZH.NLD.EU #:19531 [Zoetermeer] FBB7.00g $:25193_NL3TWE
R:981020/0805Z @:NL3LDM.ZH.NLD.EU #:12578 [Leidschendam] FBB7.00f
R:981019/2126Z @:NL3RTD.ZH.NLD.EU #:17595 [Rotterdam-Noord] $:25193_NL3TWE
R:981019/1503Z @:NL3TWT.OV.NLD.EU #:63804 [hoge hexel] FBB7.00g $:25193_NL3TWE
R:981019/1007Z @:NL3RYS.OV.NLD.EU #:15509 [Rijssen] FBB7.00g $:25193_NL3TWE
R:981019/0101Z @:NL3TWE.OV.NLD.EU #:25193 [Enschede] FBB7.00e $:25193_NL3TWE

From: NL1DDD@NL3TWE.OV.NLD.EU
To  : ALL@NLD

Hoi,
Ik vraag me af hoe je een code 'invoert' op een kluis met een
draaislot.
Je ziet dat wel eens in films; 5 naar rechts, 18 naar links,
28 naar links, 7 naar rechts etc.
In welke volgorde moet je dat dan doen? Stel je hem dan na elk cijfer
weer op nul??? Waar ligt het referentiepunt?
Of ga je bijvoorbeeld 5 naar rechts, en dan VANUIT 5 - 18 klikken naar
links, enz. ?
Of is het altijd om en om?? En dan weer vanuit nul? of vanuit het laatste
cijfer ???
..
Ik wil dit weten omdat ik in het computerspel "LIGHTHOUSE" een
dergelijke kluis moet openen. Misschien ken je deze adventure
en weet je me te vertellen hoe die kluis open moet.
Misschien heb je nog meer tips voor dit spel. GRAAG ! (maar niet
teveel verklappen!)
Grtx, Derk                 NL1DDD@NL3TWE