R:990531/0624Z @:NL3LEI.ZH.NLD.EU #:10573 [Leiden] FBB7.00g23 $:CD1591NL0RAF
R:990530/1155Z @:NL3DAV.ZH.NLD.EU #:4251 [Leiderdorp] FBB7.00g23 $:CD1591NL0RAF
R:990528/1004Z @:NL3LDM.ZH.NLD.EU #:17514 [Leidschendam] FBB7.00g23
R:990528/0705Z @:NL3IPR.IPR.NLD.EU #:25030 [IPR] FBB7.00g $:CD1591NL0RAF
R:990527/2301Z @:UT1BBS.UT.NLD.EU #:33335 [Montfoort] FBB7.00g $:CD1591NL0RAF
R:990527/1529Z @:AF1BBS.UT.NLD.EU #:61598 [AMERSFOORT] FBB5.15c $:CD1591NL0RAF

From: NL0RAF@AF1BBS.UT.NLD.EU
To  : TELCOM@NLD

[ 27/05/1999 15:26z #:1591 @:NL0RAF QRA:AF1BBS ] .

                                                                               
                          
 ÉÍ» Ë ËÍ   ÉÍÍ» ÉÍÍ»  ÉÍÍ»  ËÍÍ   Amersfoort Nrd.    
 º º º º    Î  Î ºÍ»¼  ºÍͺ  ºÍ
 Ê Èͼ ÊÍͼ ÈÍͼ Ê Ê¼  Ê  Ê  Ê   



Wachten heeft zijn prijs

 
Wachten duurt langer dan u denkt, ook aan de telefoon. Uit een onderzoek
van KPN Telecom blijkt dat consumenten vaak de telefonische wachttijd
overschatten. Ze denken dat het wachten 70 procent langer duurt dan in
werkelijkheid het geval is. Een wachttijd van 20 seconden wordt algemeen
aanvaard. Een uitloop tot 60 seconden levert al bij 38 procent van de
bellers irritatie op. Meer dan een minuut wachten is voor 80 procent van
de bellers absoluut onaanvaardbaar. Het persbericht van KPN noemt het
'opvallend' dat het wachten bij een gratis 0800-nummer minder erg wordt
gevonden dan het wachten bij een 0900-nummer van ‚‚n gulden per minuut.
Verder wordt de kwaliteit van de geboden informatie bij een gratis
nummer, ongeacht de wachttijd, eerder acceptabel geacht dan bij een
0900-nummer van ‚‚n gulden per minuut.

http://www.computable.nl/cptbit1.htm


73 - Raf, 

NL0RAF @ AF1BBS / nl0raf@hotmail.com     
Message sent 15:03 on 27 May 99 using WinPack-AGW V6.42 ÝCoDec v2.3Þ 
I support SETI@home  http://setiathome.ssl.berkeley.edu/